Уманська Районна Державна Адміністрація Черкаської області
Уманський район, Черкаська область

Діяльність Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Комісія наділена досить широкими повноваженнями:

         1) складає протоколи про адміністративні правопорушення;

         2) приймає рішення про:

   - скасування рішення про відмову та проведення державної реєстрації прав на нерухомість;

   - проведення державної реєстрації бізнесу;

   - виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;

   - тимчасове блокування доступу державного реєстратора до реєстру;      

  - направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Скаржник може звертатись до Комісії протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Звернення зі скаргою до Комісії має переваги:

 - скарга розглядається протягом 30 днів (у деяких випадках - 45 днів);

 - розгляд скарг здійснюється безоплатно;

 - повторне подання документів для державної реєстрації та сплата адміністративного збору не вимагається.

Скаргу можна подати до Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001). Консультації щодо оформлення скарги та її подачі надаються за телефоном (0472) 33-00-27.