Управління праці та соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення Уманської райдержадміністрації реалізує державну політику в галузі соціального забезпечення та соціального захисту соціально незахищених громадян району, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави.

В управлінні функціонує 7 відділів та 1 сектор:
• відділ бухгалтерського обліку

• відділ з питань призначення та виплати державних соціальних допомог
• відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян, осіб з інвалідністю, сім’ї та координації надання соціальних послуг

• Жашківський відділ
• Маньківський відділ

• Монастирищенський відділ

• Христинівський відділ

• сектор контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій

Гранична чисельність працівників управління становить 59 штатних одиниць, з них 58 – державні службовці.

ГРАФІК
особистого прийому громадян начальником управління праці та соціального захисту населення 

Уманської райдержадміністрації в 2021 році

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Дні, години прийому, телефон

Виїзні прийоми за місцем проживання громадян

(за окремим графіком)

Ярошевич Олег Якович

Начальник управління

вівторок

з 900 до 1300

каб. 416, тел. 3 32  38

Щосереди

1400-1700

 

КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ УПРАВЛІННЯ

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Дні, години прийому,

телефон

Мельниченко

Тетяна Валеріївна

Заступник начальника управління - начальник відділу соціальної підтримки пільгових категорій громадян, осіб з інвалідністю, сім’ї та координації надання соціальних послуг

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

каб. 320, тел. 3 21 56

Ісакова

Світлана Петрівна

Заступник начальника управління – начальник Христинівського відділу

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

м.Христинівка,

вул.Соборна, 47

тел.( 04745) 6 13 87

Ковбасюк

Вікторія Вікторівна

Заступник начальника відділ з питань призначення та виплати державних соціальних допомог
 

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

каб. 213, тел. 3 50 58

Торікова

Інна Василівна

Начальник відділу

бухгалтерського обліку

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

каб. 319, тел. 3 98 75

Потколенко

Ольга Петрівна

 

Начальник Жашківського відділу

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

м.Жашків

вул. Благовісна, 1

тел. (04747) 6 32 48

Мойсеєнко

Богдан Володимирович

 

Начальник Монастирищенського відділу

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

м.Монастирище

вул. М. Грушевського, 4

каб. 104, тел. 066 957 52 09

Чудан

Оксана Миколаївна

 

Начальник Маньківського відділу

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

смт. Маньківка

вул. Соборна,3

каб.5, тел. (04748) 6 40 23

Шнира

Лариса Сергіївна

Завідувач сектору контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

каб. 416, тел. 3 41 46

 

Фото без описуОсоби з інвалідністю в рамках реалізації права на освіту можуть отримати професійну реабілітацію в державних установах, підпорядкованих Мінсоцполітики, також і в інших навчально-реабілітаційних установах державної чи комунальної форми власності. Одним із таких закладів є навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут». Детальніше  – за цим посиланням. 

 

Фото без опису

01.07.2021 під головуванням начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Олега Ярошевича відбулася робоча нарада за підсумками роботи управління у І півріччі 2021 року.  Серед присутніх були начальники відділів та спеціалісти структурних підрозділів управління.   На порядку денному розглядались питання:

1. Інформація про роботу управління у І півріччі 2021 року.

2. Звіти начальників відділів про виконану роботу за 6 місяців.

3. Різне.

Відкриваючи нараду Олег Якович зазначив, що одним з напрямків роботи працівників соціальної сфери  є наближення соціального захисту   до людей, забезпечення їх адресності, координація взаємодії з громадами, забезпечення оперативності та якості роботи. Всі відділи вчасно та якісно провели призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які її отримували в опалювальному сезоні 2020-2021 років без звернень громадян, та наразі проводять певну роботу з домогосподарствами, які не пройшли верифікацію.    

Також розглядалося питання взаємодії відділів управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації з об’єднаними територіальними громадами Уманського району з питань соціального захисту населення на території даних громад та наголошено, що в умовах децентралізації влади та створення територіальних громад важливе місце займає саме питання збереження належного рівня соціального захисту населення в утворених громадах.

Нарада відбулася конструктивно та плідно.

Підсумовуючи нараду, керівник зазначив, що лише завдяки злагодженій роботі ми зможемо забезпечити належний соціальний захист кожному громадянину.

Фото без опису

 

Виконання програми КПКВ 2507100 «Реабілітація дітей з інвалідністю»

Внесення змін до Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни

Основні зміни в порядку отримання житлової субсидії з травня 2021 року

Куди звертатись для призначення субсидії, які документи подаються, на який термін надається субсидія? Які нормативи використовуються при розрахунку субсидії? 

Електронний кабінет особи з інвалідністю

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь