Управління праці та соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення Уманської райдержадміністрації реалізує державну політику в галузі соціального забезпечення та соціального захисту соціально незахищених громадян району, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави.

В управлінні функціонує 7 відділів та 1 сектор:
• відділ бухгалтерського обліку

• відділ з питань призначення та виплати державних соціальних допомог
• відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян, осіб з інвалідністю, сім’ї та координації надання соціальних послуг

• Жашківський відділ
• Маньківський відділ

• Монастирищенський відділ

• Христинівський відділ

• сектор контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій

Гранична чисельність працівників управління становить 59 штатних одиниць, з них 58 – державні службовці.

ГРАФІК
особистого прийому громадян начальником управління праці та соціального захисту населення 

Уманської райдержадміністрації в 2021 році

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Дні, години прийому, телефон

Виїзні прийоми за місцем проживання громадян

(за окремим графіком)

Ярошевич Олег Якович

Начальник управління

вівторок

з 900 до 1300

каб. 416, тел. 3 32  38

Щосереди

1400-1700

 

КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ УПРАВЛІННЯ

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Дні, години прийому,

телефон

Мельниченко

Тетяна Валеріївна

Заступник начальника управління - начальник відділу соціальної підтримки пільгових категорій громадян, осіб з інвалідністю, сім’ї та координації надання соціальних послуг

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

каб. 320, тел. 3 21 56

Ісакова

Світлана Петрівна

Заступник начальника управління – начальник Христинівського відділу

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

м.Христинівка,

вул.Соборна, 47

тел.( 04745) 6 13 87

Ковбасюк

Вікторія Вікторівна

Заступник начальника відділ з питань призначення та виплати державних соціальних допомог
 

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

каб. 213, тел. 3 50 58

Торікова

Інна Василівна

Начальник відділу

бухгалтерського обліку

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

каб. 319, тел. 3 98 75

Потколенко

Ольга Петрівна

 

Начальник Жашківського відділу

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

м.Жашків

вул. Благовісна, 1

тел. (04747) 6 32 48

Мойсеєнко

Богдан Володимирович

 

Начальник Монастирищенського відділу

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

м.Монастирище

вул. М. Грушевського, 4

каб. 104, тел. 066 957 52 09

Чудан

Оксана Миколаївна

 

Начальник Маньківського відділу

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

смт. Маньківка

вул. Соборна,3

каб.5, тел. (04748) 6 40 23

Шнира

Лариса Сергіївна

Завідувач сектору контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій

щоденно

з 800 до 1300

з 1300 до 1715

каб. 416, тел. 3 41 46

 

Особи з інвалідністю в рамках реалізації права на освіту можуть отримати професійну реабілітацію в державних установах, підпорядкованих Мінсоцполітики, також і в інших навчально-реабілітаційних установах державної чи комунальної форми власності. Одним із таких закладів є навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут». Детальніше  – за цим посиланням. 

 

01.07.2021 під головуванням начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Олега Ярошевича відбулася робоча нарада за підсумками роботи управління у І півріччі 2021 року.  Серед присутніх були начальники відділів та спеціалісти структурних підрозділів управління.   На порядку денному розглядались питання:

1. Інформація про роботу управління у І півріччі 2021 року.

2. Звіти начальників відділів про виконану роботу за 6 місяців.

3. Різне.

Відкриваючи нараду Олег Якович зазначив, що одним з напрямків роботи працівників соціальної сфери  є наближення соціального захисту   до людей, забезпечення їх адресності, координація взаємодії з громадами, забезпечення оперативності та якості роботи. Всі відділи вчасно та якісно провели призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які її отримували в опалювальному сезоні 2020-2021 років без звернень громадян, та наразі проводять певну роботу з домогосподарствами, які не пройшли верифікацію.    

Також розглядалося питання взаємодії відділів управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації з об’єднаними територіальними громадами Уманського району з питань соціального захисту населення на території даних громад та наголошено, що в умовах децентралізації влади та створення територіальних громад важливе місце займає саме питання збереження належного рівня соціального захисту населення в утворених громадах.

Нарада відбулася конструктивно та плідно.

Підсумовуючи нараду, керівник зазначив, що лише завдяки злагодженій роботі ми зможемо забезпечити належний соціальний захист кожному громадянину.

 

Виконання програми КПКВ 2507100 «Реабілітація дітей з інвалідністю»

Внесення змін до Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни

Основні зміни в порядку отримання житлової субсидії з травня 2021 року

Куди звертатись для призначення субсидії, які документи подаються, на який термін надається субсидія? Які нормативи використовуються при розрахунку субсидії? 

Електронний кабінет особи з інвалідністю

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь