Управління праці та соціального захисту населення
Управління праці та соціального захисту населення Уманської райдержадміністрації реалізує державну політику в галузі соціального забезпечення та соціального захисту соціально незахищених громадян району, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави.
В управлінні функціонує 7 відділів та 1 сектор:
• відділ бухгалтерського обліку
• відділ з питань призначення та виплати державних соціальних допомог
• відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян, осіб з інвалідністю, сім’ї та координації надання соціальних послуг
• Жашківський відділ
• Маньківський відділ
• Монастирищенський відділ
• Христинівський відділ
• сектор контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій
Гранична чисельність працівників управління становить 59 штатних одиниць, з них 58 – державні службовці.
ГРАФІК
особистого прийому громадян начальником управління праці та соціального захисту населення
Уманської райдержадміністрації в 2021 році
Прізвище, ім’я, по батькові |
Посада |
Дні, години прийому, телефон |
Виїзні прийоми за місцем проживання громадян (за окремим графіком) |
Ярошевич Олег Якович |
Начальник управління |
вівторок з 900 до 1300 каб. 416, тел. 3 32 38 |
Щосереди 1400-1700 |
КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ УПРАВЛІННЯ
Прізвище, ім’я, по батькові |
Посада |
Дні, години прийому, телефон |
Мельниченко Тетяна Валеріївна |
Заступник начальника управління - начальник відділу соціальної підтримки пільгових категорій громадян, осіб з інвалідністю, сім’ї та координації надання соціальних послуг |
щоденно з 800 до 1300 з 1300 до 1715 каб. 320, тел. 3 21 56 |
Ісакова Світлана Петрівна |
Заступник начальника управління – начальник Христинівського відділу |
щоденно з 800 до 1300 з 1300 до 1715 м.Христинівка, вул.Соборна, 47 тел.( 04745) 6 13 87 |
Ковбасюк Вікторія Вікторівна |
Заступник начальника відділ з питань призначення та виплати державних соціальних допомог |
щоденно з 800 до 1300 з 1300 до 1715 каб. 213, тел. 3 50 58 |
Торікова Інна Василівна |
Начальник відділу бухгалтерського обліку |
щоденно з 800 до 1300 з 1300 до 1715 каб. 319, тел. 3 98 75 |
Потколенко Ольга Петрівна |
Начальник Жашківського відділу |
щоденно з 800 до 1300 з 1300 до 1715 м.Жашків вул. Благовісна, 1 тел. (04747) 6 32 48 |
Мойсеєнко Богдан Володимирович |
Начальник Монастирищенського відділу |
щоденно з 800 до 1300 з 1300 до 1715 м.Монастирище вул. М. Грушевського, 4 каб. 104, тел. 066 957 52 09 |
Чудан Оксана Миколаївна |
Начальник Маньківського відділу |
щоденно з 800 до 1300 з 1300 до 1715 смт. Маньківка вул. Соборна,3 каб.5, тел. (04748) 6 40 23 |
Шнира Лариса Сергіївна |
Завідувач сектору контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій |
щоденно з 800 до 1300 з 1300 до 1715 каб. 416, тел. 3 41 46 |
Особи з інвалідністю в рамках реалізації права на освіту можуть отримати професійну реабілітацію в державних установах, підпорядкованих Мінсоцполітики, також і в інших навчально-реабілітаційних установах державної чи комунальної форми власності. Одним із таких закладів є навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут». Детальніше – за цим посиланням.
01.07.2021 під головуванням начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Олега Ярошевича відбулася робоча нарада за підсумками роботи управління у І півріччі 2021 року. Серед присутніх були начальники відділів та спеціалісти структурних підрозділів управління. На порядку денному розглядались питання:
1. Інформація про роботу управління у І півріччі 2021 року.
2. Звіти начальників відділів про виконану роботу за 6 місяців.
3. Різне.
Відкриваючи нараду Олег Якович зазначив, що одним з напрямків роботи працівників соціальної сфери є наближення соціального захисту до людей, забезпечення їх адресності, координація взаємодії з громадами, забезпечення оперативності та якості роботи. Всі відділи вчасно та якісно провели призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які її отримували в опалювальному сезоні 2020-2021 років без звернень громадян, та наразі проводять певну роботу з домогосподарствами, які не пройшли верифікацію.
Також розглядалося питання взаємодії відділів управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації з об’єднаними територіальними громадами Уманського району з питань соціального захисту населення на території даних громад та наголошено, що в умовах децентралізації влади та створення територіальних громад важливе місце займає саме питання збереження належного рівня соціального захисту населення в утворених громадах.
Нарада відбулася конструктивно та плідно.
Підсумовуючи нараду, керівник зазначив, що лише завдяки злагодженій роботі ми зможемо забезпечити належний соціальний захист кожному громадянину.
Виконання програми КПКВ 2507100 «Реабілітація дітей з інвалідністю»
Внесення змін до Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни
Основні зміни в порядку отримання житлової субсидії з травня 2021 року