Бренд-бук айдентики-бренду та основні туристичні шляхи Уманського району
Бренд-бук — це набір рекомендацій щодо візуального стилю компанії з прикладами та ілюстраціями. Він містить вдалі та невдалі варіанти дизайну та розміщення логотипу; шрифти, кольори та візерунки для оформлення; приклади графіків для різних цілей, наприклад створення сайтів, візиток і сувенірів.
Цим ми плануємо підкреслити унікальність історико-культурної спадщини та економіко-інвестиційний потенціал 12 громад, формування корпоративної культури, просування позитивного іміджу району в Україні та за кордоном.
Фірмовий стиль бренду може використовуватися в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу; на подарунково-сувенірній продукції; на дороговказах та інших предметах знакування об'єктів туристичної інфраструктури; готельно-ресторанними закладами та іншими закладами туристичної інфраструктури; під час проведення культурно-масових заходів (фестивалів, концертів, парадів, виставок тощо) на місцевому, національному
та міжнародному рівнях у співпраці (погодження) з Уманською районною державною адміністрацією.
Логотип Уманського району (для завантаження)
Основні туристичні шляхи Уманщини: