На Черкащині завершився конкурс на обрання слогану до бренду регіону
Публічні консультації на обрання слогану області завершився. Жителі регіону надали перевагу варіанту «Черкащани – місце сили». Цей варіант набрав найбільше голосів, тож його візьмуть за основу при подальшій роботі над брендом, інформують у Департаменті регіонального розвитку ОДА.
Загалом, за результатами публічних консультацій, проведених Institute Respublica / Інститут «Республіка», слоган «Черкащина – місце сили» набрав 44,05% голосів, «Черкащина – тут починається Україна» – 40,87%, а варіант «Черкащина – земля переможців» – 15,07%.
Обрання слогану – це лише один із етапів брендингу. Далі робоча група візьметься за розробку брендбуку.
Нагадуємо, конкурс з обрання слогану проводився в 2 етапи. У ході першого етапу робоча група отримала 231 варіант слоганів та визначила ТОП-3 кращих. Під час другого етапу ці три слогани пройшли публічні консультації.
Прес-служба ОДА