На Черкащині завершився конкурс на обрання слогану до бренду регіону

Дата: 20.01.2020 18:40
Кількість переглядів: 412

Публічні консультації на обрання слогану області завершився. Жителі регіону надали перевагу варіанту «Черкащани – місце сили». Цей варіант набрав найбільше голосів, тож його візьмуть за основу при подальшій роботі над брендом, інформують у Департаменті регіонального розвитку ОДА.

Фото без опису

Загалом, за результатами публічних консультацій, проведених Institute Respublica / Інститут «Республіка», слоган «Черкащина – місце сили» набрав 44,05% голосів, «Черкащина – тут починається Україна» – 40,87%, а варіант «Черкащина – земля переможців» – 15,07%.

Обрання слогану – це лише один із етапів брендингу. Далі робоча група візьметься за розробку брендбуку.

Нагадуємо, конкурс з обрання слогану проводився в 2 етапи. У ході першого етапу робоча група отримала 231 варіант слоганів та визначила ТОП-3 кращих. Під час другого етапу ці три слогани пройшли публічні консультації.

Прес-служба ОДА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь