Як обслуговують клієнтів служби зайнятості в період адаптивного карантину?

Дата: 29.10.2020 16:49
Кількість переглядів: 540

У Черкаському обласному центрі зайнятості нагадують, що з 11 серпня 2020 року всі центри зайнятості області та філії Черкаського обласного центру зайнятості відновили особистий прийом громадян. Нині, всі сервісні установи обласної служби зайнятості відкриті для відвідувачів та працюють з дотриманням усіх протиепідемічних рекомендацій. Тому в структурі просять з розумінням поставитися до їхнього виконання.

Фото без опису

У разі дистанційної роботи (це залежатиме від епідемічної ситуації в місті чи районі, де розташовані сервісні установи обласної служби зайнятості), комунікація здійснюватиметься будь-якими засобами зв’язку, зокрема, телефоном.

Незалежно від того, в якому форматі працює центр зайнятості, фахівці служби продовжують шукати актуальні вакансії та підбирати персонал для клієнтів-роботодавців.

Права та обов’язки зареєстрованих безробітних тут: https://www.dcz.gov.ua/storinka/prava-ta-obovyazky-zareyestrovanyh-bezrobitnyh

Правила взаємодії безробітних із службою зайнятості в період карантину: https://www.dcz.gov.ua/node/3272

Контактні телефони та адреси філій обласного центру зайнятості та центрів зайнятості Черкаської області
Інші деталі – у нашій інфографіці:

Фото без описуФото без опису

За матеріалами Державного центру зайнятості


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь