Інформація про роботу архівного сектору райдержадміністрації із зверненнями громадян у 2017 році
Архівний сектор Уманської райдержадміністрації приділяє значну увагу розгляду та виконанню запитів юридичних і фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів до документальної ретроспективної інформації.
Протягом 2017 року до архівного сектору райдержадміністрації надійшло 410 заяви і запити від фізичних та юридичних осіб, з них: тематичних – 28 (7 %), соціально-правового характеру – 382 (93 %).
З позитивним результатом виконано – 384 запити (94 %), надано 26 (6 %) негативних відповідей, зумовлених непрофільністю запитів або відсутністю необхідної заявникам інформації в архівних документах та з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів. (Відсотки визначаються від загальної кількості запитів).
Серед соціально-правових запитів переважала тематика з питань:
- заробітна плата – 94 (24 %);
- робота (прийняття-звільнення) – 93 (24 %);
- зарахування до стажу років – 22 (7 %);
- обрання депутатами Уманської районної ради – 4 (1 %);
- земельні питання – 127 (33 %);
- присвоєння номерів будинків і зміна назв вулиць – 27 (7 %);
- кількість поголів’я корів і свиней (для пільгових пенсій) – 4 (1 %);
- інші питання – 13 (3 %).
(Відсотки визначаються від загальної кількості позитивно виконаних запитів).
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді надаються у термін від одного дня до місяця. Протягом 2017 року на адресу архівного сектору райдержадміністрації скарги щодо порушення строків виконання запитів або щодо необґрунтованої відмови у наданні інформації заявникам – не надходили.
Запити, що надійшли не за призначенням, пересилаються для розгляду іншим уповноваженим органам за місцем зберігання документів у термін від одного до п’яти днів.
Прийом громадян в архівному секторі здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 8.00 до 17.15 (обідня перерва з 13.00 до 14.00).